domingo, 5 de febrero de 2012

IV MITJA MARATO GRANOLLERS



Desprès de una setmana de reducció de càrrega, fent cas per primera vegada a les normes marcades per els professionals, es a dir, setmana de càrrega i setmana de descàrrega, he fet cas, dilluns descans absolut, dimarts encara càrregat de bessons però steps matinals i spinning a la nit, dimecres steps, dijous steps i divendres hosteopata i repos absolut.
Cap de setmana amb neu i es suspen el CID i dissabte mati a -3º per tal de poder fer 13km direccio llac petit amb un paissatge preciós. La idea era anar-me a testar el diumenge a la mitja de granollers per tal de mirar de superar el record de fa dos anys a la mitja amb 1:29:48. Per tant, aquesta setmana havia de recuperar-me, descansar amb una bona alimentació. I sembla que aquestes pautes han donat el seu fruit.
Sortida de Terrassa 9:30 des de casa Alfred, arribada a les 10:00 mati a Granollers, amb temperatura de -3º (s'ha de dir que havia passat mala nit ja que el petit luiggi estava amb grip) i rebo missatge per fer foto de familia de la feina davant del podium com any anterior. I aixi ha estat, foto de rigor de tots els companys i bons records de any anterior.
Val a dir que aquest any jugava amb ventatja, dorsal numero "70", com els "pros", però jo a lo mio , sense pressio cap ni una. Podia sortir al calaix vermell amb els pros, pero aixo implicava per a mi deixar de sortir amb companys i amics i familia.
Havia quedat a les 10:30 amb en Edu però jo anava tard i no ens hem trobat. Total que hem sortit del calaix groc amb la Montse, Albert, Fran i Mili. Tots preparats per fer una bona cursa. I aixi ha esta per a tots, bon ritme de cadascu. Jo sorto sol per marcar ritmes de 4:10 - 4:20, des de el primer quilometre compleixo requisits, vaig marcant aquests temps pero sentint-me molt i molt bé, evidentment amb bona hidratacio cada 5km. Total que en el km 10 arribem a la Garriga. Aquesta primera part es de pujada i respecto els ritmes de 4:10 - 4:20. Una vegada pujem a la avinguda de la Garriga pregunto a un noi que quin ritme porta i em diu 1:33. Jo penso que vaig be pero per baixar de 1:30 encara havia de possar.me les piles, pero jo a lo mio. Segueixo sentint be de cames i de respiració. Començo en el km a veure el crono baixar tot i part de pujada a 3:59. Aixo pinta be. Gel al canto i a por mas quilometros. Al 12 trobo al edu i li pregunto com va. Em comenta que bé jo vull seguir amb ell però veig que anem a ritmes diferents. Segueixo apretant amb els "p..." loopings on perds alguns segons però com tothom. La sensacio de anar adelantant a la gent et fa correr en positiu. Seguexi marcant ritmes 3:50 en els km seguents fins a l'entrada a Granollers, ja veig que el km 17 he recuperat temps i encara vaig be. Segueixo apretant ritme mantenint fins i tot a 3:49 i arribada a la meta en 1:28:31. Gran temps per a mi.
RESUM: aixo es el fruit de tots els entrenaments realitzats al llarg d'aquest temps. GRACIES.
Bueno ara toca la MARATO DE BARCELONA.

No hay comentarios: