domingo, 4 de diciembre de 2011

FOTOS JEAN BOUIN 2011







Setmana de entrenaments rutinaris sense cap repte present pel 2012. Penjo algunes fotos de la cursa de la setmana passada.En elles veiem el present i el futur. Sembla que tenim proper repte familiar SANT SILVESTRE 2011. Aquesta vegada serà cursa conjunta per primera vegada amb la Txell, a veure qui guanya jajajaajajaj. Quina il.lusió.
Bueno, dilluns a divendres steps matinals i dissabte de entrenament intens:
20km mountain run
20km indoor bike
500 metres swim indoor
40 abdominals
Aquesta setmana vaig rebra una trucada que em va fer molta il.lusió, no puc explicar res de moment per que serà una sorpresa, però el que sí puc dir és que per setembre 2012 serem un de més, el repte promet.
Estic mirant de comprar una indoor bici per casa per els meus entrenaments. Si algú té experiencies o coneix alguna persona interessada per vendre agrairia m'envieu un comentari i també s'agraeixen consells per el model a comprar per entrenament a casa per preparar triatlons.

No hay comentarios: