jueves, 22 de diciembre de 2011

MI NUEVA NOVIA "DOLORES"


Desprès de setmana de run suau, diumenge gran i nova adquisicio, batejada amb "dolores". La nova bici de spinning a casa. L'he anomenat aixi en honor a l'esforç que suposara per a mi fins el mes de maig 2012 el tenir-la al meu costat, i dedicar-li tant de temps quan ja sabeu que la meva prioritat i especialitat és més el run i el swim que l'horroros i malait bike. Però com tot en la vida, hi ha una part bona i una altra no tant, d'aqui el nom de "DOLORES". Aixo es el que ja tinc aquesta setmana. Ja li he dedicat mes hores que a la meva sra. Les sessions que he començat son:
diumenge: 1 hour
dimarts: 45 minuts
dijous: 45 minuts
En total esforç i dolors a cames per intensitat. La veritat es que l'he situat al menjador davant de la TV i posso MTV o RAC105 i tira milles. La idea per el que m'han recomenat es agafar cadència, es a dir, poca força i bon ritme de manera que em serveixi d'entrenament per la IRONCAT, ja que el circuit alli es bastant de rodatge si el vent ens respecte. Bueno content pero DOLGUT per iniciar SPINNING.
Respecte la resta de les modalitats, setmana anterior, dilluns, dimecres, divendres i dissabte swim 1km per sessió i 80 abdominals per sessió.
Respecte run, early steps 10x1x100 i 10x2x50.
En fin eso es todo amigos.
Respecte el fi d'any, ja tenim reservada setmana de ski familiar a "LES ANGLES", moltes ganes de primer any tots 4 a esquiar. Ja veurem com va l'aventura.

No hay comentarios: