domingo, 27 de noviembre de 2011

JEAN BOUIN 2011 DES DE LA BARRERA

Aquestes dues setmanes han estat suaus per la intensitat laboral. Tot i aixi, seguim amb els entrenaments matinals de les 6 del mati amb els steps i el cap de setmana 21km mountain run dissabte i diumenge. A part, des que els nens van al CID, aprofitem amb la Txell per fer swim. 1km amb 80 abdominals. Aquest darrer dissabte 40km spinning + 500 metres swim i 40 abdominals. Feia dies que tenia oblidada la bici i bones sensacions. Estic mirant de comprar per casa una bici estatica de spinning per intensificar els entrenaments o haure de recorre al rodillo. Ja veurem.
Diumenge de despertar amb steps de entrenament i sortida pitant per aquesta vegada fer d`espectador en la 88 edició de la JEAN BOUIN. En resum impressionant, 56:42 aquest es el temps de la Txell en els 10km, per la seva primera vegada, més que bé. Tot es deu a uns bons entrenaments. Diada familiar amb tiets, avis, fills i amics. Toni una vegada més ja té la forma agafada per aquesta distancia.
Bueno esperem en aquests darrers dos mesos intensificar el bike per el repte 2012.

1 comentario:

Anónimo dijo...

Lluis, amb els nervis de la cursa em vaig oblidar de donar les gràcies a la persona que em va anar a buscar el dorsal, i és per aixó que et vull demanar que de part meva ho facis.
També felicitar a la txell per la seva primera cursa , quina cursa va fer la tia!!!! i a sobre ens va donar una pallisa a tots, quina barra!!!!
Personalment he passat una mala setmana amb el refredat però ja s'acaba. Per cert et trobo molt a faltar tant a les curses com als entrenaments.