domingo, 2 de enero de 2011

SANT SILVESTRE 2010



Desprès d'un any intens més d'entrenaments que no pas de curses, tot i que al final va caura la Mitja de Terrassa, Marato de BCN, cursa dels bombers, triatlo de calafell, triatlo de gava, jean bouin, cursa de la bisbal de penedes, la meva primera Behobia, ...res millor que acabar amb un RETROBAMENT d'un molt bon amic d'aquell que mai el perds tot i la distancia, vam fer junts la SANT SILVESTRE DE SANT CUGAT. Curiosament feia 15 anys que haviem fet junts la MITJA DE SANT CUGAT, la meva primera cursa de petitó, grans records.
En la sortida ell tenia molts nervis per que no sabia si l'acabaria, però jo ho tenia molt clar, persona amb molts km's a les cames, molta força mental i bona companyia, que podia faltar???? I aixi va ser, ritme molt constant i arribada a la meta molt satisfet amb fortes emocions, moments que s'en van al record per tancar un 2010 ple de molts moments d'alegria familiar i personal. Gracies a la meva dona i als meus fills per poder permetre'm poder portar una vida d'aquest estil. Matinades per entrenar, curses, viatges.... Però sortosament això no s'acaba aqui. Es mes estic molt satisfet per que el mes de GENER 2011 la Txell compartira amb mi la cursa de Terrassa. (5km) per poder preparar-se per la CURSA DELS BOMBERS. En resum l'esport ens fa sentir en forma tant fisica com mentalment, per que no gaudir-ne d'ell.
Setmana d'entrenaments suaus:
3 dies steps: 30x100 i 30x50
swim: 6km.

Com a punt final i per que no d'inici en tots el REPTE del 2011 PFM TRAILWALKER, un motiu i un deute per complir per una persona que tot i no estar fisicament present, sempre la tindrem al nostre costat, molts records positius que justifiquen aquest repte tant exigent.
That's all folks.

No hay comentarios: