lunes, 17 de enero de 2011

21 KM + 10 KM + 750 METRES


Primera prova de l'any 2011 ja superada amb positiu. Setmana suau d'entrenaments basada en steps,run+swim. Dilluns,dimarts descans per poder dimecres,dijous i divendres fer steps, classic ja de 100x1 i 50x2 per Parc de Vallparadis aixi com el divendres swim 2km.
Dissabte 10 km run amb familia, ALfred i Albert, integrants del grup PFM, entrenament suau per Terrassa cap el Sanatori i tornar. Comentant la jugada que portem ja recollits 1135 euros. Novament moltes gracies a tots els que heu colaborat, ja ens queda molt poc pels 1500 euros i també per poder ajudar a tanta gent necessitada amb la construccio del pou per aigua. MOLTES GRACIES. Pels que encara no ho heu fet, si us plau, nomes una petita col.laboracio, 1 euro ja ajudem mes del que ens pensem.
Respecte el diumenge, GRAN DIA, REUNIO AL 100% de tot equip PFM TRAILWALKER, lo inpensable, des del mes de novembre que intentem quedar i per fi ja ho hem aconseguit. Quan tingui les fotos les penjo, quina ilusio, es nota que hi ha ganes per aconseguir el repte. JA QUEDA MENYS. En quatre mesos ja hi som.
Respecte la tactica de entrenament a la perfeccio. Sortida a les 7 del mati a ritme una mica mes fort, sub 5´ per tal de poder fer els 10km de calentament que posteriorment sumats als 21,097km em diria com vaig de forces. Es mes com a guinda vam pujar a fer swim 750 metres suaus per estiraments.
Respecte la cursa, dia especial ja que per segona vegada corria al costat d'una persona molt estimada com es la meva dona, quina il.lusio poder fer els 3km primers al seu costat. Per cert anava molt flamenca, sobrada vaja. Aixo fa pensar que ja esta preparada per la propera CURSA DELS BOMBERS, passar dels 5km als 10km. Respecte a la resta de la familia, enhorabona a tots i totes per que cada dia som mes els boixos que practiquem aquest esport que ens alegria cada dia i podem compartir junts. JO crec que al final crearem un grup esportiu familiar. Nomes em manca la meva germaneta que esta fent ja els seus pinitos i em breu segur que s'enganxa ( o al menys aixo espero jo!!!!!).
A l'arribada gran ambient i entrada amb en LUIGGI i la MONTSE i entrevista amb TV3, nomes fa 3 anys que correr i ja esta a bon nivell, per cert, també s'ha de dir que en la CURSA SANT SILVESTRE 31 12 2010 va quedar 3ª de la seva categoria. Quin nivell??????
En resum jornada casera molt positiva amb ambient familiar ja que a l'arribada estava també la mare amb els petitons i la Txell, que més es pot demanar!!!!
Avui festa, aprofitant per fer estiraments, steps 100x1, 50x2, 20km indoor bike i 1km swim amb manoples.
TOT SUMA ENDAVANT.

No hay comentarios: