miércoles, 6 de febrero de 2008

FEEL GOOD!!!!!



Ja era hora de tenir 5 minuts per escriure quatre paraules. La veritat es que ha passat tot molt depressa. Bueno despres de la mitja de Sutges vaig entrenar setmana seguent molt fort per Terrassa amb el company Isma per poder aconseguir el repte, baixar de 1:30. Però el dia de la veritat, sortida molt trencada de ritme i el km9 em vaig trencar. Vaig haver de parar veient que no anava bé. No m'havia passat abans, però no podia seguir. Bueno, vaig pensar que ja ho aconseguiria a Granollers. Vaig entrenar per montanya, 1,45 per Sant Llorenç, sortint a primera hor amb frontal, et penses que no trobaras a ningú, però ja vaig veure un grup de 4 runners. Vaig estrenar babes de muntanya Salomon, quina passada, es nta cavi respecte les NB d'asfalt.
Bueno segunit amb les curses caramba, sembla que sigui la lli de murphy, tres anys intentant anar-hi i al final no he pogut anar per raons més que justificades. Ja tenim a la familia un nou fill, Luiggi, sembla que sigui com el pare, correr i correr, ja que ha sortit abans de temps. Però de moment tot ok. Esperem que en uns quants dies sorti cap a casa. A nivell d'horaris ua mica de "cul" però puc seguir entrenant amb el company a bo ritme diari, ja estan institucionalitzats, cada dia de 6 a 7 am. Esforç d'aixecar-se del llit però val la pena. A veure si puc finalment fer la MARATHO DE BCN. Seria el 3 any.

Adjunto foto del petito que sembla que es igual a la mare. JA VEUREM......

No hay comentarios: