jueves, 17 de enero de 2008

MITJA MARATO DE SITGES



Novament un nou repte per a una nova cursa. No l'havia fet abans. Em vaig trobar companys de Nova York, quins records tant agradables?????Bueno desprès d'una setmana dura d'entrenament, havia arribat l'hora de la veritat. També feia mesos que no feia cap mitja, i aixo també fa respecte de com et trobaràs. Bueno, en fi recorregut en general planer però alguns km pel mig durillos. A més quan vas sol també es nota mes els moments de feblesa.
Però en general molt content. Evolució de la mitja en temps absolut de conya. El parcial de 10km en 42,20m. Tot semblava que milloraria els temps anteriors. El principi de la cursa vaig adoptar un ritme que ni jo mateix hi creia. Entre 4 i 4,10 el km, bastant fort per a mi, però anava molt bé. Fins arribar el km7 on començava a pujar de nivell i seguint el mateix ritme. Desprès de passar aquest desnivell tornava la baixada. Però al entrar al poble de Sitges, ambient bonic però també pujades i baixades constants. Les forces semblaven flaquejar però ens manteniem a ritme. Volia baixar els temps, la ilusió era arribar per sota 1h30m. Quan vaig arribar el km 18 tot ok, però molt just de forçes. AL final arribada a 1:31:27. Molt satisfet per la milora però amb el mal regust de no arribar per sota el repte. Però ja caurà de segur.
Aquesta setmana preparant Terrassa, corre el 4 any a casa es un privilegi. Entrenaments amb el company Isma que va molt fort. De 6 a 7 am diaris, amb ritmes durs i terreny urbà amb fort desnivell.

No hay comentarios: