jueves, 8 de noviembre de 2007

MITJA MARATO VENDRELL

La setmana passada, el dia 28 de octubre vaig fer la mitaj del Vendrell. Jugava amb ventatja ja que aquest estiu havia estat entrenant per la zona. Recorregut moltbonic, tot i que pot millorar, no passar per tant asfalt i passar més per camps de vinyes, tot i així, et sents com a casa. Em va servir d'entrenament per preparar els darrers dies de la marató de New York (la gran fita de l'any, i per que no de la meva vida, potser, un gran repte). Bueno en resum em vaig sentir molt bé i vaig poder fer el millor temps de mitja fins ara, 1:35. Fantastic i molt satisfet. T'adones que val la pena l'entrenament de tot aquest temps.
Va fer, a més a més, un dia molt bònic. Molt ambient ja que es feia una cursa de 10km paralela. Ambient popular de totes les edats.
Durant tot el recorregut, la primera part mes dura ja que feia pujada, però la part de desprès molt mes planera i alguna lleugera pujada i baixada. Però el fet de coneixer el terreny t'ajuda a mesurar les forces.

Bueno fins desprès.

No hay comentarios: