lunes, 24 de octubre de 2011

BERLIN SEPTEMBRE 2012


Setmana de steps diaris com de costum de mati amb divendres afegit sessio de swim 1000 metres amb 80 abdominals. Dissabte sortida amb el company Alfred els dos mano a mano per completar entrenament suau des de casa fins al llac petit amb un total de run de 14km a bon ritme. Ja te confirmada la temporada 2012 tant a Mallorca com a Gran Canaria. Aixo em queda lluny pero de moment anem fent boca amb la inscripcio ja feta a la MARATO DE BERLIN SETEMBRE 2012. De moment ja tenim el repte pel company-amic Toni.
Despres de la mitja del mediterrani d'ahir diumenge, en Toni ja es va sentir com pez en el agua, es a dir, millorant el ritme de carrera baixant de 7' km a 6,28", per tant, correcte evolucio amb un final amb bona energia i sensacions.
Per tant molt ilusionat pel any que ens espera de poder estar al costat del Toni per poder entrenar i aconseguir novament aquest repte que son "palabras mayores". Pero es ben cert que el que la sigue la consigue. I aixi serà, que ho tingui ben clar. Nomes cal fer els deures amb il.lusio i tranquilitat.
A titol personal, molt content per poder participar en una nova marato, i aquesta ha estat la 8, sembla mentida, fa quatre dies abans de neixer els petitons, jo començava amb la il.lusio de poder acabar una marato. I ja ho veieu aquesta la vuitena, i el que es mes fort la de Berlin segurament serà la 10. Esperem arribar-hi i poder disfrutar. Com diu Alfred, nomes manca "SALUT I FORÇA".
Respecte el resultat molt mes que content, producte de bons entrenaments, he pogut superar el record del 2007 en 10 minuts more or less, de 3:27 a 3:18 situant-me en la posició 43 de 205 participants. Ritmes de 4:42 molt regulars amb paradas tecnica inclosa.
Circuit molt plà i ràpid tot i que la sortida al ser multicursa (10,21 i 42km) va ser molt lenta i dificultosa. Però organitzacio molt be, un 10 en els avituallaments, senyalitzacio i espai. Nomes mancava l'animacio de la gent, sembla mentida que en un pais com Catalunya, la gent no es volqui en animar als participants a diferencia d'altres llocs com en la Behobia, Nova york,...
En resum bones sensacions, amb un ritme constant de carrera, passant la mitja a 1:38.
Em vaig quedar flipat quan abans d'arribar a meta vaig poder adelantar a Emi Baquero, la segona dona classificada, no ho hagues somiat mai poder aconseguir aquest estat fisic. Ara toca descansar i seguir disfrutant de l'esport on poder acompanyar a familia, amics,.... per compartir una bona jornada i reptes mes que el resultat en si que es una questio purament fisica. Es pot ser millor combinar el tema fisic amb el mental que pot donar mes equilibri, en resum BUSCAR EL TERME MIG DE LES COSES, segons deia un filosof.
Per completar el dia, un dinar de aupa amb uns MACARRONS de la sra. amb FAMILY. Que mes es pot demanar?????
En resum, un cap de setmana (dissabte vam anar a la festa del SUPER 3) de pelicula.
See you later.

1 comentario:

Anónimo dijo...

Vull felicitar al Lluis i la Montse per la gran cursa que van fer i agrair a la Montse la seva companyia i tot el que vaig apendre d' ella.
En el tema personal vaig pasar un dels millors dies fent esport de la meva vida, per mi és fantàstic i ara tinc més ilusió per aconseguir i compartir amb vosaltres el meu gran somni.....