lunes, 8 de octubre de 2007

MITJA MARATO SANT CUGAT


Ahir cursa molt content, per primera vegada he baixat en una mitja de 1:40, repte que anava perseguint aquest any en varies curses, però encara no havia aconseguit. TEMPS: 1:39:48. (posicio de 367 de 1100 persones) Molt i molt satisfet. Desprès de tant entrenament, en alguna cosa s'ha de notar.
Hi havia bastanta gent i circuit molt millor que any anterior tot i que la part intermitja durilla. Però vaig anar a un ritme molt constant. Em fa fer gràcia perque em vaig trobar a la llebre de la maratho de BCN de les 4:00 hores. Records.

Bueno una prova més i menys dies per el gran repte NOVA YORK. Al final com el company ISma "s'ha rajao" (es broma) i no ve a Triatlo Sitges, m'he inscrit a l'aquatlo de Sant Carles de la Rapita (2km swim i 10km running) Ja vaig fer la de Ribarroja i a veure si milloro l'anterior. Va ser experiencia molt divertida. Llastima no poder estrenar-me en triatlo, per un altre vegada.

Countdown to the Start, November 4, 2007: 26 days 16h 34m 16s

Temperatura típica
Temperaturas medias de los pasados maratónes en New York City:

Temperatura máxima media: 62ºF/17ºC
Temperatura mínima media: 47ºF/8ºC
Temperatura media: 55ºF/13ºC

No hay comentarios: