domingo, 6 de noviembre de 2011

TEMPS DE TARDOR




Aquesta es la millor epoca de l'any per poder disfrutar del paissatge, dels boscos, respirar sà, tranquilitat. Sortida tant dissabte com diumenge amb el recorregut tradicional amb companyia del mentor MIRALLES. el fet de anar els dos sols hem marcat un ritme constant i força dinamic i aixo que ja acabem la temporada. Naixement del dia enmig de un paissatge brutal, silenci, nomes se sent la nostre respiracio, el cant dels ocells, hidratacio de l'aigua que es desprèn de les fulles dels arbres. Musica relaxant mentre observem la diversitat de colors que es dispersen per tot el bosc. Esquivant els basals d'aigua produits per la puja oxigenant els nostres pulmons i deixant-se portar pel cami que ens marca el recorregut fins la tornada a casa. Aixo a qualsevol que fa l'esforç d'aixecar-se ben dora ho veu recompensat per el climax creat que et fa recarregar les piles del teu cos i ment. Aixo son els petits plaers de la vida.
Mentre correm paralelement de diferents temes donat el temps que dona el recorregut de 1:30, Alfred sembla que ja te planificada la seva temporada 2012. En la seva linia de curses de muntanya, Serra de Tramuntana i Gran Canaria, recolzada per les mitjes i maratons de cada any. Es planteja la possiblitat de ja programar alguna cursa per temporada 2013 degut a la cantitat de gent inscrita amb antelacio, no es res mes que la mitica "Maraton des Sables". Anar amb ell es aposta segura, pot pendre cos el tema, ja anirem veient. La veritat es que poder participar en una cursa d'aquest nivell nomes està a l'abast de pocs per poder-la acabar. Ell ja l'ha fet i per aixo seria la veu de l'experiencia. Seria el poder fer una altra marato en un altre continent. Nomes restaria ASIA I OCEANIA. El repte de poder completar una MARATO X CONTINENT. En resum todo se andara. Evidentment hi ha altres coses principals en aquesta vida com es la familia, salut i treball.
Son simplement ilusions, una forma de viure sense fer mal a ningu.
En resum setmana de entrenament rutinari:
dilluns: steps 10x100 i 10x50 i swim 1km+ 80 abdominals
dimarts: 10km run
dimecres-dijous-divendres: steps 10x100 i 10x50
divendres: swim 1km + 80 abdominals
dissabte i diumenge: 21km + 21km
Us adjunto fotos de paissatges de la tardor que em relaxen i foto de la nova adquisicio de banyador regal del meu aniversari.
Gracies per llegir el meu bloc de les meves experiencies. Em fa molta il.lusio veure cada setmana el increment del nº de visites.
PD: estic molt content per que el dimecres vaig parlar amb el amic Toni i quina va ser la sorpresa i ilusio de sentir que els entrenaments li anaven prou be, el darrer ja havia fet 24km, es una machine, aixo es un repte, mica en mica esta agafant la forma per poder assolir el seu segon repte i segurament no el darrer, el poder acabar per primera vegada una MARATO, i segurament, seugr i mes que segur, que en el 2012 podra acabar tant la de BCN com a entrenament i la de BERLIN com a REGAL, i jo al seu costat disfrutant del seu objectiu. Quins moments mes bonics ens esperen en el 2012. Aixo es la vida, el poder anar gaudint i sumar al nostre disc dur del cap tot aixo, sense fer mal a ningu i compartir il.lusions atenent la situacio de crisi que estem vivint. Aixi sembla que ens fa mes facil poder passar aquests moments.
Bueno prous rotllos, aprofitant que tinc una mica de espai temporal us vaig a narrar la meva experiencia de la HALF del mes de setembre.

No hay comentarios: